_buusra_ Doğum yapalı 8ay oldu bugünlerde sezeryan dikişimin olduğu sağ kısımda ağrı var olağan bir şey mi yoksa olmaması gereken bir şey mi
Ctnplt _buusra_ 5 ay oldu ara ara ağrım oluyor üşüttüğün için oluyor diye düşünüyorum normal bişey ilk doğumumda da oluyordu
Ctnplt _buusra_ seseryan yerinde şişlik ve morluk varsa o gitmiyor kalıyor ağrısı da arada bir tutuyor