3 aydır benim oğlumda da tıkanma vardı kbb de gezdim röntgenle tespit ediliyor. 2 gün önce ameliyat oldu çıktığı gibi rahat uyumaya başladı gece de çok rahattı bu gece horlaması var inş ameliyat sonrası olan şişlikten kaynaklıdır. Geniz eti kulakta sıvı birikmesi yapıyormış kulak zarına çizik atıp o duruma da bakıyorlar bi sıkıntı yoksa 3-4 güne o çizikler kapanıyor varsa da tüp takıyorlarmış kendinden kybolan orayı tedavi edici çok şükür bizde o problem olmadı Şu horlamyıda atlatırsak inş süper olacak