Merhaba.oglum 5aylik son doktor kontrolumuzde artik tadimlara baslayabiliriz dedi. Ilk hafta yogurt tattir sonra icine elma armut ve muz ekleyerek verebilirsin demisti. Hergun bikac cay kasigi vermeye calisiyorum ama nezaman versem ishal gibi kaka yapmaya basladi onceden 2gunde bir yapardi simdi hergun yapiyo hatta bazen gunde 2 kez seklinde.bu normalmi yoksa yogurtmu dokundu haftasonu diye doktorumuza soramadim.vermeye d evam etmelimiyim yoksa vermeyeyimmi