ravza12 4 çoçuğumdada polarisin ilk adım ayakkabısını kullandım çok memnun kalıyorum yumuşacık sert değil yeni yürüyen bir bebeğin ayak yapısına çok uygun 5 noktalı zaten ,vicco deniliyor ama bende baktım çok sert bana göre Yürümeyide tamamen öğrendikten sonra ilk adımdan çıktıktan sonra yani nike,adidas ve puma dışında almam ayak çok önemli bir sağlık çünkü Kalitesiz ayakkabı hem koku yapar hem kalıcı rahatsızlık bırakır