Anita yok emziriyorum bazen emerken uyuyor bazen ayağımda sallıyorum bazen kendiliğinden uyuyor bebekler sürekli huy değiştiriyor bende bu duruma ayak uyduruyorum ☺️oğlum uykusu geldiğinde gözleri kızarıyo mız mız oluyo eğer karnı aç değilse kendisi de uyumuyorsa ayağımda sallıyorum çok geçmeden uyuyor zaten. Bu ara da ilk doğduğu zamanlar ayakta sallamaya karşıydım alışmasını istemiyordum ama uykuya dalmada çok zorlandığım zamanlar oldu ayakta sallamayı denedim nedense ayakta sallanmayı çok seviyor 😅 ama geceleri beşiğine alıştırdım emzirdikten sonra beşiğe koyuyorum sallamıyorum 10 dk içinde uykuya dalıyor