Kızlar bizim doğum kilomuz 2.4 biz VSD kapama yani açık kalp amelyati olduk 45 günlükken . 6 ayda raporlu mama ve ek gıdaya geçtik ama gelin görün ki bebeğim kesinlikle pütürlü yemiyor en ufak ağzına gelişinde kusuyor . Minicik bı ekmek verdim yemeğin suyuna banıp istekli ama yutmaya gelince oguruyor kusuyor olduğu gibi hepsini ne yapacam şuan 11 ay 10 gunluguz ve kilomuzda 8.3 oldu . Şaşırdım kaldım nasıl aliscak . Daha iki alt disimiz var ☹️