mombabe
Bakın herkesin kendi karsrı tabiki ama benim fikrim bence hiç gerek yok hem boşa masrafa gerek yok hemde boşa yer kaplamaya gerek yok. Ben bebeğime ve bize her zaman yoğurt yapıyorum kavanozlarım var tenceremde sütümü kaynatıp mayamı döküp karıştırıp hemen kavanozlara koyup ağızlarını kapatıyorum sonra altını üstünü yanlarını örtüyle hepsini bir araya toplayıp sarıyorum geceden yaptıysam sabaha kadar duruyor ya da sabah yaptıysam akşama kadar uzun uzadıya bekletiyorum sonra hemen dolaba koyuyoeum ve ne uzuyor ne suyu var taş gibi yoğurt oluyor