Merhaba bebeğim 2 ay 10 günlük öksürük oldu. Çok şükür cigere inmedi dikkat ediyoruz ama emmiyor. Önceden memeden inmeyen çocuk emmiyor. Bugün idrarında kırmızı ürat kristali gördüm. Beslenme yetersizliğindenmil. Bende sağıp veriyorum ama böyle yaptıkça iyice memeden uzaklaşır mı? Nasıl emmesini tekrar sağlayabilirim? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.