efnan-bebe34 yani hiç öyle hiç olmadığım olmadı. Dediğim gibi ilk 1 yıllık süreçte 2, 2.5 ay geciktiği oldu ama onun dışında maks 1.5 ay geçtikten sonra oldum hep 🤷♀️ 2.5 yıllık süre içinde de 3 defa ara kanamalar yaşadım bir de. Yani regl oldum, bitti ama 1 2 hafta kadar lekelenmelerim olmaya devam etti. 3 ayrı zaman diliminde oldu bu. Onun dışında bir sorunum olmadı benim. Bize doktorum direk koruma başlar dedi. Hiç korunmadık o yüzden ama zaten ovulasyon dönemine denk gelmiyordu ilk hafta. O yüzden bir tık rahattım o konuda