Mina-Umay 7 aylık bebek bisküvisi vermek istiyorum sizler hangisinden veriyorsunuz veya kendiniz nasıl yapıyorsunuz ?
1alpercocuk Mina-Umay ben kendim yapıyorum tereyağ tam buğday unu yulaf unu pirinç unu irmik yoğurt ve yoğurt suyuyla iki dk da yoğurup istediğim şekli vererek fırınlıyorum. Hazırlara çok baktım hepsinde full şeker var
Merlival Mina-Umay 1 tane Muzu eziyorum çatalla 2 yemek kaşığı (yulaf unu pirinç unu tereyağ ) tercihen çay kaşığı ucuyla karbonat göz kararı şekersiz pekmez kıvamını tam buğday unuyla ayarlıyorum şekil verip pişiriyorum sadece bebeğime değil eşime ve küçük kardeşime de yapıyorum çok seviyorlar :)
EmineGl Mina-Umay ben e bebek te ki Keçi boynuzlu hurma pekli olan bı bebe bisküvisi var, onu veriyorum , severek yiyor oğlum
Smnr95 1alpercocuk canım sen bisküvi den memnun musun? Bide Sert mi oluyor ,üzerine bişey sürmüyordu dimi
1alpercocuk Ceyer yarım çay bardağı irmik 2 çay bardağı pirinç unu 4 yemek kaşığı tereyağ 1 yemek kaşığı yoğurt 3 yemek kaşığı yoğurt suyu Bazen biraz portakal sıkıyorum ya da elma rendeliyorum bazen de sade yapıyorum artık gerisi hayal gücünüz:) hepsini karıştırın rulolar yapın kesin çatalla iz yapın üzerlerine fırında 25 dk da hazır ben böyle yapıyorum. Umarım işinize yarar kolay gelsin :)
Libase Mina-Umay e bebekte hamm markasının keçi sütlü olanı var ondan koyuyorum kahvaltılarında 2/3 tane çok severek yiyor
deletedmom555 Mina-Umay biraz tereyağ ,2 çay bardağı pirinç unu,2 çay bardağı tam buğday unu ,yarım çay bardağı irmik,çeyrek cay bardağı süt 2 kaşık pekmez hepsini yoğurup sekil verip pişiriyorum vakumlu kavanozda muhafaza ediyorum misss ☺️
1alpercocuk Smnr95 hayır sümüyorum. evet memnunum 20 dk da ideal kıvamı yumuşak oluyor arttırdıkça sertleşir süreyi
cglyn9 Mina-Umay hipp in organik elmalı bebe bisküvisini kullanıyorum ben. İçerisinde şeker yok. İçeriği gayet temiz.
Tgbh28 @Mina-Umay canım penelope gurme sayfasında ek gıda ürünleri var içinde bebe bisküvisi dahil daha biz ek gıdaya geçmedik ama geçince ordan almayı düşünüyorum sende bakabilirsin
Cemremmmmm Mina-Umay seker vermek istiyosun yani🥺neden ki ne gerek var verme lütfen.kendin yap sekersiz evde cok istiyorsan.lutfen uza tut bebegini hazir gida ve sekerli urunlerden.