2 gündür 38-39 derece ateş ve iştahsızlık ile uğraşıyorduk, dün gittiğimizde acile hemen sarı alana giriş aldılar akut tonsilit dedi doktor ve antibiyotik başladı. Calpol , Dolven dönüşümlü kullanın dediler. Ateş düşürücü kullandığımız zaman iyi, onun haricinde 14 aydır benimle olan çocuğumu tanıyamıyorum. Gecemiz) gündüzümüz karışmış durumda, canı sağ olsun. Ama bu hastalıktan nasıl kurtuluruz, ağzına hiç bişey almıyor, yeri geliyor su bile içmiyor. Geçirmiş anneler, Allah rızası için bi öneride bulunun yalvarırım. Hiç bu kadar zorlandığımı bilmiyorum hiç.