Merhaba arkadaşlar normalde anneme falan gittiğimizde hiç sesi çıkmayan bebeğim kaynanamlara gelince çığlık çığlığa ağlamaya başladı başka bir şehirden geldik bendede durmadı hiç eşim zor sakinleştirdi ara ara yine ağlıyor önce bir şey mi oldu acaba dedim ama emmiyorda alışır mı acaba bilemedim evi yabancılamış olabilir mi