Merhaba, bugün kontrole gittik boyu 74 cm çıktı ama bir önceki kontrolde 76 ölçülmüştü. Hadi ortalama 75 desek, boy persentili yüzde 30 çıktı bana az geldi doktor da takibini yapalım dedi. Açıkçası panik oldum çünkü hiç yemeyen bir bebek. Kilosu 11 çıktı. Erkek bebek bu arada. Sizlerde durumlar nasıl acaba?