Doğum yapalı 4 ay oldu aşırı regl düzensizliği yaşıyorum regl bitiyor 3 gün sonra bida regl oluyorum doktorum doğum kontrol hapına başlattı düzene girmesi için hormon tahlilleri ultrason vs temiz çok önceden kist tedavisi için kullanmıştım biraz kilo yapmıştı ama artık haptan mı yoksa denk mi geldi bilemiyorum evli bile değildim o zaman ama şimdi mecbur kullanıcam tekrar kullanıp kilo alan var mı yoksa aldırmaz mı. Daha doğum kilolarımı bile tam gitmedi çünkü korkuyorum😂