aylaa26 minikoalaannesi ben 1 kere besliyorum gece uykusuna 8.30 da geçiyor . Bende yatmadan 11 gibi mamasını içiriyorum o uyurken sonra gece 4 te açıktığı için kalkıyor
aylaa26 minikoalaannesi hayır ben 11 yatarlen mama veriyorum sadece birde gece 4 yiyor gece uykusuna geçerken mama içmiyor