bugun tam 23 aylik oldu zaten genel olarak iştahsız 1 hafta falan once hasta oldu atesleniyordu bi halsizdi zaten bu aradada yemek hiç yemiyodu, abartısız söylüyorum iki gündür yediği lokma sayısı 10 kaşığı geçmemiştir kahvaltı öğle akşam hiç bir öğünü yemek istemiyor no anne diye herşeyi reddediyor süt bile içmek istemiyor uyursa veriyorum ictigibin yarısının yarısını içiyor aşırı üzülüyorum bu süreci nasıl atlatabilirim