elifdiyorkii Sma, Hipp, golden goat denedim hepsi bebeğimi kabız yaptı yaramadı Bebelac gold kullanıyorum iyi geldi kabızlık konusunda ama aklımda bir de Aptamil var nedense.. Sizce hangisi?
sencokbiliyon elifdiyorkii Her mama her bebekte aynı etkiyi göstermiyor. Mesela bebelac gold kullanırken benim bebeğim kabızdı. Düz sarı pakete geçtik. Hiç bir sorun yaşamadık. Bi arkadaşımın çocuğu aptamil içince hep kusuyordu. Diğerinin bebeğine ise çok yaradı. Sadece mamayla besleniyor ve inanılmaz tontik bir çocuk. Hipp SMA bizde kabız yaptı. Ben düz sarı bebelac kullanıyorum aylardır. Çok memnunum. Şişirmiyor bebeği. Gelişimi gayet güzel. Her gün kakasını da yapıyor. Gaz sorunu da yaşamamıştık
alpmomssss elifdiyorkii çok mama değiştirmek iyi değil . Tamamen bebeğe bağlı . Bizim bebeğe hastanede Aptamil vermişti hemşireler Aptamil kullanıyoruz . Başka mama vereyim dediğimde ya alerji yaptı ya da kusturdu çocuğumu .