Merhaba sevgili anneler nasılsınız?
Bir şey soracağım konu ile ilgili bilgisi olanlar varsa cevaplasın lütfen 🙏🏻
Ablamın eşi kendisinden uzakta bir ilde sözleşmeli öğretmen. Ablam dün doğum yaptı. Sözleşmeli öğretmenlerin babalık izni 2 günmüş öyle demiş müdürü. Ama ablamın yanında bir ay kalmak istiyor, nasıl bir yol izlenebilir?