Bebee yapamam ya aylar öncesinden aşılarını düşünen biriyim aslında doğduktan sonra kalbinde delik olduğunu öğrendim lohusa halimle ondan beri azıcık ağlasa bile hiç bişeyine dayanamıyorum her anne öyle tabi ki ama daha da hassaslaştım ben sanırım o yüzden kendisi ne zaman isterse deleriz hevesli oluyorlar zaten bide benim kuzenimin kızınında kalbimde delik vardı 3 tane doktor ona belli bi yaşa kadar deldirme demişti