derin0_ eğer arkadaşınıza sorma imkanınız var ise sorumu iletebilir misiniz ? Gelecek alıma başvuru yapacağım ama şöyle bir sorunum var güvenlik olarak kura ile kamı işçisi olarak çalışıyorlarmış. Benim eşim jandarma eğer ben kurada çıkarsam eşim bana tabi olup (eş durumundan ) benim işe başlayacağım şehire gelebilir mi ?
Memur kadrosunda ve ya sözleşmeli memur kadrosunda gelebiliyor ama kamu işçisinde gelebiliyor mu bana bunun bilgisini verebilir mi acaba ?