Pamukhanim_ Bugün tam 5 aylık gündüz hep çığlık çığlığa uyku gerilemesi 3 buçuk aylıkken başladı ve gün geçtikçe çoğalıyor hiç bir şekilde uyumuyor sadece dışarıya çıkınca bebek arabasında uyuyor evde hep çığlık çığlığa nasıl geçirdiniz bir çözümü var mi
arasbek Pamukhanim_ merhaba bizde 5.5 aylığız 3. Ayda başladı hala devam ediyor kendimce iki gündür uyku eğitimi veriyorum ve biraz daha iyi gibiyiz geceleri normalde 7-8 kere kalkardı dün 4 kere kalktı bakalım bu gecemiz nasıl olacak merak ediyorum
Pamukhanim_ arasbek geceleri maşallah sıkıntımız yok 7 en geç 7 buçuk da uykuya geçiyor 3 defa kalkıp emip uyuyor bazen saat başı oluyor ama hemen uyku ya geçiyor hamak beşikte sallayarak uyutuyorum ve artık gündüzleri o şekilde de uyumuyor desteksiz uyutmak çok isterim ama çok zor dalıyor başaramam sanırım umarım siz başarırsınız
arasbek Pamukhanim_ ben de gece 3-4 kere kalkmasın razıyım 7-8 olmasından🙈 inş başarırsam direk post açıcm 🌸🙏