ferahmete Merhaba anneler gündüz bebeklerinizi ne şekil yöntemle uyutuyorsunuz? Sallayarak mi kicakta mi meme de mi bizde sanırım alışkanlık oldu gece de hep ayakta sallanmak istiyor başka önerisi olan var mı?? 14 ay.
balporsugu7224 ferahmete 11 aylık doğduğundan beri meme almamasına ragmen kucağım da uyur uykuda bile olsa başkasının kucağında uyanır😂avantajları var yoldayken misafirlikte arabada kucağımda emzik verip yatirabiliyorum bu aralar yatağa uzanip kendi kendine uyuyabiliyor inşallah devam eder yavru kuşum benim 💞😍