Hanımlar 8 aylık bi kızım var ve daha desteksiz oturma emekleme filan yok. Dolayısıyla çok çabuk sıkılıyor, çıngırakları sesli piyano ve sesli telefon oyuncağı filan var ama bir süre sonra sıkılıp mızmızlanıyor.
Önerebileceğiniz oynayıp uzunca oyalanabileceği bi oyuncak türü var mı ? Veya herhangi başka bir şey ?