Kızlar merhaba. 6 aylık bebişim var doktorum 5,5 aylıkken tadımlara başlattı ama benim kızım aslaaa ağzını açmıyor ilk verdiğinde ne olduğunu bilmediği için otomatik açıyor yenecek bir şey olduğunu anladığı zaman kafasını bile çevirmiyor bana. Her şeyi denedim ama yook resmen dünyanın kötü şeyini veriyormuşum gibi tepkiler ne yapmam lazım. Bebesi böyle olup sonradan alışan var mı