yagmuryigitalp Kızlar böle küçük firinlar oluyor ya uzun ömürlü güzel pişiren fırın markası sizden öneri istiorum hangi marka güzel ve kullanışlı ilkez kulanicam da normalde davul fırın kulaniordum güzel pisirmemeye başladı yeni güzel bir fırın almak istiorum
Eylulzeynep8 yagmuryigitalp küçük fırınlar güzel değil kimse memnun degil ankastre de Arcelik benim ki çok iyi çok memnunum
Senakaraca yagmuryigitalp midi fırın Arçelik kullanıyorum. Serisini bilmiyorum. Dört senedir nerdeyse her gün çalışır maşallah bir şey olmadı. Alt üst ayarı ikisi de eşit derecede pişiriyor. Ama beyaz eşya biraz da şans işi
hunilimomy yagmuryigitalp vestel kullanıyorum midi firin 8 sene oluyor model seri olarak hangisi bilmiyorum ama memnunum yaktığı ya da cig biraktigi birsey olmadi bu zamana kadar
Tugcebb yagmuryigitalp Beko midi fırın kullandım çok uzun süre. Evde yerim yoktu benim. Birine verdim taşınırken, o bile diyor çok güzel yapıyor keki her şeyi diye. Tavsiye ederim
hellobeybi yagmuryigitalp bende luxell marka bir fırın var. şimdi ankastre aldığımız için bu fırınım kaldı elimde ama çok çok memnundum yani iki fırın fazla olacak diye mecbur bunu kaldırdım.