gunes1924 2 aylık bebeğimde kalça çıkığı ve gelişim gerliği çıktı 10 gündür kalça çıkığı için bandaj takıyoruz 2 hafta sonra kalça. Yerine oturmazsa alçıya alacaklarını söylediler böyle durum yaşayan varmı??
byzkrtsss merhaba bizde yaklaşık 25 gündür palvik bandajı takıyoruz haftaya kontrolü var ama geneli düzeliyormuş düzelmezse alçıya alınıyor sizin değerleriniz kaç çıktı
ezinebedirhan Merhaba bizde palvik. Bandaj kullanmaya basladik sol kalça alfa 49 3.hafta sonra kontrolumuz var inşallah gelişme olur