Başına cam düşen biri acile gidilmiş vs müdahaleler yapılmış herhangi bir sıkıntı yok ama üzerinden zaman geçince başımın içinde sanki cam kırığı var ağrı yapan bölgeler var vs diyorsa hangi bölüme gidilir nöroloji mi beyin ve sinir mi ortopedi ve travmatoloji mi bilemedim.. bilgisi olan bakabilir mi?