300715 20lik dişlerim çıkınca onları ittirdi yeniden yerlerine. Sabitleyici telim de düşmüştü doktor gerek yok dediği için tekrar takılmadı böylelikle yamuldu. Güzel sabitlenmeyen kısa süren tedavilerin sonu ne yazık ki hüsran. Onca çektiğim acıyla kaldım😅 şimdi ise doktorum ne derse o şekilde ilerliyorum, doktor çok önemli çok iyi araştırın. Mesela bu tedavimde yapılan hiç bir şey, ilk tedavimde yapılmadı