zeynopella canım ben iki çocuğumda da bunu dibine kadar yaşadım ve ikisi alerjik çocuktu . Biberonda tutmadılar. Burnumdan geldi desem yalan olmaz çok zor bir süreçti. Yaklaşık 2-3 ay sürdü. Şimdi ikinci bebeğim 7 aylık oldu. 6 aylıkken tekrar eskiye döndü diyebilirim. Tek çare gerçekten pes etmeden sürekli farklı pozisyonlarda teklif etmek.3 saat koy araya sık sık teklif edip iyice ajite etme. Çok yıpratıcı bir süreç maalesef süt de azalıyor psikoloji de kalmıyor. Allah yardımcınız olsun. Sadece pes etme ve bunun geçici olduğunu bil, sürekli bunu hatırlat kendine.