maygirl şöyle söyleyeyim düdüklüyü çeyizime ilk aldığımda deneme amaçlı içinde yemeği hazırlayıp pişirdim altını kapattım kullanma kılavuzunda ocaktan alınca 7-8 dakika bekleyip buhar ventilini açın yazıyordu süre tuttum 8 dakika sonunda o numaralı olan yuvarlak başlığı çevirdim ve içindeki tüm yemek dışına fışkırdı Max seviyeyide geçmemiştim ve her yer yemek oldu patlayacak diye çok korktum garantiye gönderdim garantiye gitti geldi kontrol yapıldı dendi ben de şu an yine aynı olur diyerek korkuyorum o yüzden o kadar süre bekliyorum ama neredesin her gün kullanıyorum ve bildiğin eziyete döndü bu bir bir saat beklemek yarın eşim evde o varken deneyecem 15 dakika bekleyip yavaşça havasını boşaltacam inşallah sorunsuz hallederim suya tutmayda korkuyorum çünkü