Ben bestlac kullanıyorum çokta memnunum banada burda postta bir anne önermişti öylelikle almıştım iyiki önermiş sağolsun.sütüm kesilmişti çocuğum açlıktan uyuyamıyordu sürekli ağlıyor emmek istiyor ama süt gelmedikçe deliriyordu.damlanın dışında dereotu soğan kavurması çörekotu kaynattım içtim komposto içtim şimdi çok şükür normale döndüm kesinlikle tavsiye ederim