sedadvc Seydaaa5 iki saatte bir çok sık bence. Mama miktarını artırıp saat aralığını açın. Gaz yapmıyor ve sindirimi daha kolay oluyor bebek açısından. 4 saatte bir 150 içiyordu benim oğlum 3 aylıkken. Şu an 5 aylık 6 saatte bir 180 içiyor.
Seydaaa5 sedadvc aslında 3 saatte 110 içiyorfu ama atakdanmı nedir içmek istemiyor itiyor biberonu diliyle anlayamadım sebebini
inciannes sedadvc sadece altı saatte bir mama mı alıyor aralarda başka bi şey yiyor mu benim kızımda beş aylık 5 saatte en fazla 120 falan içiyor çok aç kalıyormuş gibi geliyor içim rahat etmiyor :(
sedadvc Seydaaa5 ataktan olabilir. 4. Ayda ben de çok zorlandım. Şarkıyla kitap resimleriyle oyuncakla oyalayarak icirdik zor bela. Ama saat aralığını ve CC yi değiştirmedim düzen bozulmasın diye. Şu an daha normal 4. Aya göre.
sedadvc inciannes Sabah 8 de mama 180 cc, öğlen 1-2 gibi mama 180 cc, 4-4 buçuk gibi tadım, 7-7 buçuk gibi mama 180 cc, gece 12- 12 buçuk gibi mama 180 cc şeklinde bir düzeni var 4 aylıktan beri. Aç kalmıyor çünkü kilosu iyi. Siz tadima başladınız mı?
inciannes sedadvc bizim maalesef hiçbir düzeni yok yeme konusunda. Evet zaten düşük kilolu doğan bir bebek olduğu için bu ay başladık doktorumuz en azından tadım sürecini biraz daha erken bitirmiş oluruz diye önerdi
sedadvc inciannes düzen olusturmaya çalışın. Mükemmel olmasına gerek yok. Bebekler düzeni seviyor. ☺️