gamzeciik Bu malzemeler ek gıdada nerelerde kullanılıyor? Mesela tatlı tarzında genelde hangisi veya yemek veya pankek vs
ZeydsMom gamzeciik muhallebi, kek ,biskuvi ,krep ,pankek falan corbalarda bile kullanan gordm . İrmik muhallebi,biskuvi,kekde falan kullanmistim. Pirinc fazla kullanmadim ama o da ayni sekil. Tam bugday unu ekmek,krep,pankek,kek ,biskuvi bu tur seylerde.
suheyla92 gamzeciik ucuyle de mama yapiliyor meyveli olur yumurtali olur farketmez ben bir de yulaf unu aldim dokusu daha farkli yatmadan once bazen yapiyorum
Nazendece gamzeciik ben bunları hiç kullanmadım bu kadar ince davrananlar hep yemeği seçiyor anam babam usulü yaparsanız daha faydasını görürsünüz emin olun
meleka234 Ben kahvaltısında kullanıyorum genelde irmik ve tam buğday ununu elimde hangisi varsa artık biraz suyla pişiriyorum üstüne yumurtayı ekliyorum pişiriyorum avakadoyla yada muzla birleştirip yediriyorum
gamzeciik Dedektifgadget birbirinin yerine de kullanılabilir o zaman dimi meesela un yoksa irmikli pankek olur mu
suheyla92 gamzeciik pirinc unu en lezzetlisi icine pekmez tahin vs katinca severek yiyor bebisler. Yulaf ununa da elma özü çok yakisiyor pekmezle sevmedi benimki.
gamzeciik Nazendece aynı fikirdeyim sizle ama muhallebi tarzı şeyler için nişasta kullanmayı istemiyorum
balporsugu7224 gamzeciik bebeğim ilk kahvalti yapamıyordu yumurta sarısı muz karıştırıp pirinç unuyla veriyordum buğday unuyla da krep pankek yapıyorum irmik kullanmadım hic
yaraliceylanim gamzeciik küçük ve az alın brnim kızım bunların hiçbirini kabul etmiyor tam buğday unu ile pankek yapıyorum agzına sürmüyor normal unla yapıyorum bayılarak yiyor irmik vs hiçbir şekilde mama tatlı neler denedim yok pirinç ununu önermiyolar bir besleyiciliği olmadığı için