Kızlar kızım 5 yaşında okula gidiyor okulda bu sene 20 eiye kadar saymayı öğrendiler ve bu sene özellikle son bir iki aydır sürekli sayıyor. Özellikle bu davranış her merdiven inip çıktığında oluyor. On kere inip çıksa sürekli sayıyor. İki üç eteğine takmış sürekli onları giymek istiyor. Bir sürü güzel elbiselerin var onları giyelim dediğimde sürekli o park elbisesi o düğün elbisesi bu okul elbisesi diyor. Acaba bu yaşlarda bu hareketler normal mi? Sizin çocuklarda da varmı böyle davranışlar