Eren42 2 yas 2 aylık olan kızıma başlamayı düşünüyorum ama eminde degılım götğrdümmğ tuvalete yapıyorbi gün denedim gotuurnce yaptı suan oruc ya bi yerede pek gidilmez diye baslamyı dusunuyorum ama emin olamadım
gerginim Eren42 merdivenleri tek başına inip çıkabiliyorsa , geceleri bezi kuru kalıyorsa , az çok derdini anlatabiliyorsa ve bezinden rahatsız oldugunu belli ediyorsa başlayabilirsiniz
SevgiliMerdin Eren42 bende sizin gibi düşünüyordum ramazan da genel olarak evdeyiz tam zamanı diye düşünmüştüm ama daha çok telaş oluyor ramazan da yemek hazırlığı iftar daveti derken bire bir ilgilenemeyeceğimi düşündüm bide açken tahammül olmuyor vazgeçtim nisan sonuna bıraktım bizde temmuzda 3 yaşına gireceğiz