gunduzanne Kızlar bebeğim 1 ay 5 günlük, mama yerken yarısında ağzından atıp ağlıyo, sürekli uyanıkken ağlıyo, uykusu çok hafif kucakta uyumak istiyor yanından geçsek uyanıyor odaya bile giremiyoruz sizce bu atak haftası mı ? Yaşayanlarınız varmı
tuncalkn gunduzanne 1 ay 8 günlük emziriyorum bende , bu hafta memeyle savaşıyor bizimkide ama dısarda çok uslu dün 4 saat uyudu dısarda , evdede kucaktan bırakınca uyanıyor 🥲
tgcyi gunduzanne daha cok kucuk ilk 3 ay bol bol memede kucakta durmak uyumak isteyecek ilk 3 ay icin 4. Tramester derler dunyaya alisma sureci bunlar cok normal kucaginizda dursun bol bol sureklide emzirin zaten 2 saatte bir sizin kaldirip emzirmeniz lazim bu 3 ay boyunca
adianne gunduzanne içimden geçti bu post 1 ay 1 günlük şuan aynı durumdayız gazını çıkarmasına rağmen ortalığı birbirine katıyor canım kızım 😁😁
bensuy gunduzanne 1 ay 2 günlük gün içinde tuvalet dışında kalkamıyorum koltuğa yapıştık. Atak haftası mıymış? Her an memede durmak ve memede kucağımda uyumak istiyor artık emmekten kendine de fenalık geldi kusuyor 4-5 kez ama başka yere koyunca uyanıyor gün içinde sadece kucağımda uyduğu uyku var. Toplasan 1-2 saat sakin ve uyanık. Sürekli kızarıyor alttan üstten gazını çıkarmasına rağmen. Bebeğim kolik mi diye düşünüyorum artık gece 2de uyuyan yeni doğan ben bilmiyorum onda da saat başı uyanıyor yine meme ve memede de huzursuz mızırdanıyor sürekli ağzından çıkarıyor geri alıyor. Sizin de böyle mi ☹️
roa gunduzanne tuncalkn assenas adianne bensuy bebisbebis_ bensuy Kızlar merhabalar, durumlar nedir? Bebişlerde gelişme var mı? Bizde 1 ay 5 günlük olduk benzer durumlar yaşamışsınız hepiniz. Araştırdığım kadarıyla atak haftası ama ne zaman geçer bu ataklar? Sizinkiler geçti mi? Bu konuyu araştırırken posta denk geldim hepinize sormak istedim. Çaresizce başka örneklerle kıyaslıyorum ne yazık ki 😢
assenas Biz de aynı durumdayız, 1 ay 8 günlük 🥲 sebepsiz ağlamalar, memeyle savaşmalar, yatırınca uyanmalar hep kucakta kalmalar diye uzayıp gidiyor.. 🥲 ilk atak haftasındayız kızlar bir haftaya geçer inşallah 🙏🏻🫶🏻
assenas gunduzanne çok yorulsak sinirlerimiz bozulsa da arada yaptığı çarpık gülüşlerle her şey bir anda unutuluyor geçip gidiyor öyle düşün. Geçecek anacım. 4.ay atağı en kötüsü diyorlar daha iyi günler bunlar galiba
gunduzanne tuncalkn ben çok panik biriyim ya şimdi çıkarıp getirsem eve tozdan falan hapşırsa alır doktora götürürüm soğuk aldı diye
gunduzanne bensuy resmen beni ve bebeğimi anlatmışsın canım hiç eksiksiz hepsini yaşıyorum okadar zormuş ki
bebisbebis_ bensuy tam 1 aylığız bizde bugün aynı durumdayız normalde öğlen en geç 1 de uyuyan bebeğim sabah 11 dem beri uyuyamıyor huzursuz illa kucakt alacak yatağına koyunca uyanıyor kıyamam o da çok yoruldu uyuduğunda da sürekli ağlayarak uyanıyor bende atak haftası mı diye araştırıyordum
incismomy bensuy aynı şeyi yaşıyorum 29 günlük 4-5 gündür sürekli emmek istiyor emziriyorum yatağına koyuyorum 5 dk sonra ağlıyor meme istiyor sürekli memede şaştım artık doymuyor mu sütüm yetmiyor mu diye düşünüp üzülüyorum
bensuy bebisbebis_ ay 1-2 haftadır bu şekildeyiz inanın emzirme kucakta uyuma tekrar emzirme tekrar kucakta uyuma döngüsünde takıldık gazını da çıkaramıyorum bari çok yoruluyor uyusun kucağımda diyorum bizim bir uyku düzenimiz de yok. Sizin uyuttugunuz belli bir saat var mı nasıl uyutuyorsunuz? Benimki sadece emerek uyuyor uyumadıkca da huysuzlanıyor çok yoruldum gerçekten daha 1 aylık ve bunlar iyi günler diyorlar
bebisbebis_ bensuy uyuttuğum belli nir saat yada düzen yok benimki de sadeve memede uyuyor sallayarak yada kendi kendine uyuyan bir bebek değil ama son bir haftadır artık kendi kendine uyuduğu saatler oturmultu akşamları çok huysuzluk yapr uyumaz uyuyunca da gece 2 kere tek kalkar öğlen de güzel uyurdu dün hiç uyumadı neredeyse gece çok zor uyuttum beyaz gürültü sonrasında da ayetlerle çok şükür 2 3 saat anca öyle uyuyabildi inşallah sabah tekrar böyle olmaz. Herkes bana da bunlar iyi günlerin diyor insan daha çok üzülüyor bence tadını çıkarmaya bakalım insanlar çok negatif düşünüyor güzel yanlarını görmeye çalışalım yoksa lohusa psikolojisi insan bunalıma giriyor ben ilk günler artık eski rahat hayatım yok diye çok zorlanmıştım
bensuy incismomy üzülmeyin kesin yetiyordur ben de öyle düşünmüştüm ama kilo alımı gayet iyiydi. 36 günlüğüz bağımlılık devam 1-2 haftadır bu şekilde inşallah büyümesini bekliyorum hızlıca ki başka şeylerle oyalarım belki emzirmekten yoruldum
incismomy bensuy evet oyalayacak bir şey de yok ben de çok yoruldum gece bile uyumuyor hiç düzenimiz yok, biraz büyüyünce düzene girerler inşallah