Cidden Şaşırmış durumdayım kızım 7 yaşında oğlum 26 aylık TV kavgası ediyorlar evimizde tablet telefon bilgisayar yok oğluma Baby Shark diye tutturuyor ekranı Kısıp İzliyordu oyalamak o kadar zor ki sürekli ağlıyor kafasını vuruyor kızım da doğal olarak izlemek istiyor dans etmek istiyor yeni ödevlerimizi bitirdik niyetliyim çorbayı bile şu an zor yapıyorum teknoloji çocuklarınla baş etmek kadar zor bir durum yok sanırım
yaşadığım alanda dağlık bir alan hadi şuraya gidiyorum diyemiyorsun içimi dökmek istedim