alinmom Hanımlar sahur için kete yapıyordum fırına atmadan elektirik gitti. 4 gibi gelicekmiş hamurum ekşir dolabamı koymalıyım fikir verin 🥲
2AngelMom alinmom eşim bazen kahvaltıya pişi istiyor sabah erken mayalamakla uğraşmamak için geceden mayalayıp dolaba koyuyorum sabahtan kalkıp yapıyorum yağda puf puf kabarıyor mis gibi de oluyor 🌸
gmo Ben mayalı poğaça vs yapıyorum dolaba koyup ertesi gün pişiriyorum bir şey olmuyor sizde koyabilirsiniz elektrik gelince de pişirirsiniz afiyet olsun 😇