Svl_asel Kullanıp memnun kalan varmı 18 aylık kızım var saçları ve vücudu çok kuru tavsiye edenler oldu şimdiye kadar sadece dalin kullandık dalin çok kurutuyor
lAmMelodi Svl_asel Ben onu alıyordum sonra burda kanserelojimi ne böyle bir şey taşıyormuş dediler haber atdılar bir daha almadım.
oylesinebiri__ Svl_asel onun içeriği kanserojen madde içeriyor Dalin de iyi değil mustela ecowel incia siveno bunlar iyi
pantenkelebek Svl_asel bunu görümcem kullanıyordu saçlarını çabuk uzattı diyordu ama yorumlarda kanserojen yazmışlar almayın bence ne olur ne olmaz biz sebamed kullaniyorduk ama uzattığı falan yok bana göre süresi bitince değiştik biobaby kullaniyoruz kokusu müthiş iyi saçlarını yumuşacık yapıyor uzatıyor mu bilmiyorum ama
asellinaninannesiii Svl_asel İnşallah. Cildi kuruysa bebişinin çok beğenirsin 6 aydan küçükse ama yenidogan olanı al o daha iyi Değilse normal şampuanıni al
pantenkelebek asellinaninannesiii sebamed mi etkilemedi ya saç uzatan şampuan ariyorum artık bi an önce uzasın istiyorum tokalar takmak istiyorum
asellinaninannesiii pantenkelebek Hindistan cevizi yağ surebilirsiniz masajla, çok güzel uzatıyor. Ve sağlam oluyor. Evet sebamed için söyledim herkeste farklı etki yapıyor galiba , bende öle bağlamak istiyorum sacin şimdi kucucj bağlanıyor 😅😅😅🥹🥹
pantenkelebek asellinaninannesiii bende küçücük bağlıyorum eşim çıkartıyor çocuğun saçı yok bağlama diyor 😀😄😄😄
pantenkelebek asellinaninannesiii hemde nasılll arkadasimin kızı 2 yaşında 2kez saçını sıfır yaptılar şimdi maşallah çok güzel saçları var genç kız gibi saçlarını arkadan topluyor annesi bir hoşuma gidiyor
asellinaninannesiii pantenkelebek Maşallah. Acaba kestirince daha mı iyi oluyor? Çevremde herkesten duyar oldum bu günlerde 🤭😅
htcd Ben kullandım pembe olanı hiçbir faydasını göremedim şimdi kızım elini yıkarken kullanıyor😄 . ecowell e geçtim müthiş fark var hem gürleşti hem uzadı