Hayırlı ramazanlarr.. 20 aylık oğlum var dogdugundan beri uykusu yemesi harikaydı yaramaz degildi gerçekten cok cok usluydu aslında hala öyle. Son 3 gündür agzına tek lokma bişey sürmüyo asla. O kadar yemedi ki en son aptamil seviyo ondan verim dedm onu da içmedi ilk kez. Meyve yemiyo makarna yemiyo her seyi reddediyo ananesini cok sever sen yedirmeyi dene dedim o da yediremiyo cocuk cok aç ama sanki karnı tok gibi keyfi yerinde cok üzülüyorum nasıl bu kadar yemeden durur😔 3 gündür uyumuyo bide. Yatagına koyardım el sallar kendi uyurdu . Şimdi salonda ayagımda sallarsam aksam 9 da uyuyo uyuyunca yatagına götirim diyorum cıglık kıyamet aglıyo salona gelince yine uyuyo korkuyo gibi tek kalmaya. Lütfen yasayanlar varsa deneyimlerinizi söyleyin ne yapmalıyım nolur yardımcı olun ya