Meri-Mel Kbr-a Ben eğer o konsepti secseydim gelin buketimden yapacaktım,gelin buketi yapanlarda oluyor genelde nasıl bir şey yapacaksınız o kadar çok görsel bakmıştım ki 3.5 ay önce her yerde çiçek görüyordum 🤣
Kbr-a Meri-Mel yaptınız mı peki😂 yoksa bi heveste mi kaldı benimde çok bi el beceri yok böyle satılıyor sanıyordum meğer kendin yapacakmışız😂
Meri-Mel Kbr-a Ben iki konsept belirlemistim eğer başka güzel şeyler olmazsa o seneye kaldı 🤣🙈🐣 Ben sadelik insanıyım olsa da Miniş bişi yapardım çok öyle suslemzdim aşırı 🙈🤣🙊 ben çok beceremem ama eşim çok becerikli yani olsa eminim onu da yapardık 🥰
Kbr-a Meri-Mel bende her sene heveslenip hiç bişey yapamıyorum ya ama bu sene bu çiçekli şeyler yapabileceğimi düşündüm çok bişeyi yok aslında basit gibi 😂
Tatlican Meri-Mel Heryıl çok özeniyor aslnda kendi aramızda yapıyoruz O süsü seviyor şimdide cami yaptı ramazan diye çok güzel oldu
Meri-Mel Tatlican Maşallah sübhanallah canım,ben de çok istiyordum bu yıl razamanda hazırlık hasta olunca olmadı inan günü zor kurtariyorim kız çok hareketli havada iyi iki gündür parka çık yemek yap evi derle topla bide hastalık yani oruçta ekstra zor oldu 2 yaş kızım büyüdükçe ben de istiyorum nasıl emek etmiş gerçekten de maşallah 🥰🤩🌷💜 Caminin resmi var mı canım
Meri-Mel Tatlican Yaaa harika olmuş ben eğer iyi olsam Kabe maketi yapacaktım bir de o arkadaki mahya düşlerden alacaktım nasip olmadı Kardesin de çok bilinçli maşallah ne kadar güzel atmosfer olmuştur 😇
Tatlican Meri-Mel Heryıl yapıyor hiç üşenmez . Bende dedim burcu bunu katla dolabın arkasına koy Doğru diyorsun dedi😀😀 Seneye yaparsın canm olsn