Kızlar evim dubleks günlük mutfak ya da bir şey dökülse süpürmek istediğim de büyük süpürgemi çıkarmak zorunda kalıyorum çoğu zamanda üşeniyorum. Dyson v12 aldım bana dediler ki kendin süpürdükten sonra hiçbir anlamı yok robot süpürge alsaydın daha iyi olurdu. Kuzenlerimde robot süpürge var ama hep koltuk ayaklarına çarptığı için izler olmuş, çizikler olmuş aynı şekilde duvar kenarları da çok ikilemde kaldım. Sizlerin de düşüncelerini merak ediyorum ve önerilerinizi?