ysmnabd Kızlar bebeğim 9 aylık bir haftadır günde 4 veya 5 kez kaka yapıyor ishal değil ama neyse anında sindiriyor bu bir hastalık belirtisi mi bilmiyorum çok zayıf bir buçuk ayda yalnızca 400 gram almış evet hareketlendi diye zayıflıyor biliyorum ama yediği şey midesinde kalmıyor ne yapmam gerek
oylesinebiri__ ysmnabd metabolizma hızlı çalışıyor demmeki hareketli diyorsunuz normal ama başka sebeplerde olabilir
Sermec27 ysmnabd Muhtemelen diş biz de tam 9 aylığız dün doktor kontrolümüz vardı üstten 4 tane diş geliyormuş ben de post açmıştım bizim de günde 3 kere falan kaka yapıyordu biraz da yemesi azalmıştı doktor dedi üstten 4 tane dişi geliyor dedi biz de sadece bu ay 150 grama almışız dişten dolayı böyle oluyor muhtemelen
oylesinebiri__ ysmnabd ben çocukluğumdan beri zayıfım kilom sınırda çıkan sonuçlar hızlı metabolizma çalışması sonucu hamile kaldım doğum yaptım aynı
liva06 Benım kızım da 9 aylık ne yese bu saat sonra kaka olarak çıkarıyor günde 8 9 kaka olduğu oluyor kaka testi yaptırdım temız çıktı ateş haldızlıkte yok 5 diş çıkardı ama hareketlı doneme gördüler sanırım ondan bırde ben aılem hekımlık kan ılacını kullanıyordum o da yapıyormuş onu kestim
elabusra liva06 benim kızımda da aynı durum var. 5 aylık. Tadım ayındayız ve günde 8-9 kez kakasını yapıyor. Normalde bu kadar yapmazdı. Ateş vs bir şey de yok. Acaba diş mi yapıyor diye düşünüyorum. Ya da ek gıdaya hazır mı değill bilemiyorum. Demir ilacına da başlamadım daha. Doktora götürdünüz mü sonradan. Düzelme oldu mu?
liva06 Götürdüm doktora kan testı gaita temız çıktı devletın verdigı kan ılacı öyle yapıyormuş dedı Hemsıre bıraktım günde 3 4 yapıyor yıne de doktor tuz şeker baharat kesınlıkle kullanma dedı ama kan ılacı kestıgım den berı bıraz azaldı kaka sayısı
elabusra liva06 şu ana kadar zaten elma ve armut denedik. Onlarda çok az. Böyle olunca kan ilacına da başlamadım ben. Biraz tadım yapmaya ara vereceğim olmadı doktora götüreceğim. Kakası da mukuslu oluyor ama çok değil. Hafif sulu cıvık sarı tarzda
liva06 Bu dişten ya da grıbal enfeksıyondan da olabılırmıs bızım Duzeldı ek gıdaya ara verdim bıraz kan ılacını da bıraktım kakası Duzeldı çok şükür
elabusra Dişten dolayı olabilir. Çünkü dişi yarılacak gibi duruyor. Diş etleri de şiş. Doktoruna da yazdım. Ateş ve kusma olduğunda sıkıntıymış. Onun dışında bir şey demedi.
elabusra Sermec27 ben emzirmesem acıktığını anlamıyor :) beslemem iki saat sürüyor resmen. Neyse bu süreç bir an önce geçsin artık.
liva06 Kızlar Benım kaka Duzeldı ek gıda fazla veriyordum onu bıraz azalttım bır de kan ılacına ara verdım duzeldı şükür inş sizin de duselır hemen 🌸🌸🌸