Karla 50krsvertirreekk Pirasalipuding alinmom onlyy teşekkür ederim kızlar. Yaptım yedik çok lezzetli olmuştuu🥰🥰
magal Karla Ben yaptım güzel de oldu ama çok şişkinlik yapıyor çok rahatsız oldum kimyon koymama rağmen
Karla magal bende iftara yaptim ama simdilik gayet hafifim henuz şişkinlik yok inşallah böyle devam eder. Ama ben ayrıca fasulyeyı karbonatlı suda beklettim bir gece🥰
surprizbebe Karla çok güzel olur. Benim eşim sevmez hiç yapmam ama. Sucuklu pastırmalı çok güzel olur fasülye
ayisit Bebekanneesi sizinle alakalı bir durum değil fasülyenin kalitesi ile alakalı bir durum. Aldığınız markayı değiştirin