Oğlum bı haftadır hasta balgamlı öksürüğü ve ateşi var ara ara.
Doktor klamoks ve aferin verdi ama kullanamıyoruz çünkü ne yemek yiyor nede ilaç içiyor.
Yemek yemediği için ilaçlarını da veremiyorum iştahı sıfırlandı resmen bı lokma koyamiyorum ağzına sevdiği seyleri6de yemez oldu
Sürekli emmek istiyor emiyor da.
Ne yapmalıyım bı akıl verin