Merhaba kızlar oğlum bu pazartesi 6 aylık olucak ama ben yoruldum 4 ay kolikti tam bitti dedim oh dedim hastalandı allahım korudu şu an binlerce şükür iyi hastaneden çıktık dişi başladı uykusuzluğa alıştım zaten 6 aydır uyumuyorum 40 dakika da bir uyanıyor evimi zar zor temizliğiydi çamaşırıydı bir şekilde idare ediyorum köpeğim var epilepsi hastası onu kaybetme korkusu beni çok yıpratıyor kendi ailemle ilgili problemlerim var oğlum hastanedeyken solunum sıkıntısına girdi bu beni panik atak biri haline getirdi geçim sıkıntısı vs annem daha yeni ölümle burun buruna geldi o kadar her şey üst üste geliyor ki çok zorlanıyorum yinede şükür halimize ama bazı günler bu artık çok sık olmaya başladı oğlum çığlık atarak ağlıyor bebekliğinden beri defalarca bir şeyi mi var diye doktora götürdüm ağlaması böyle dedi ama öyle böyle bir çığlıklı ağlama değil sanki çocuğu cimcikliyoruz dövüyoruz öyle ağlıyor ve ben artık her şeye katlanabiliyorum ama ağlama sesi beni çok zorluyor nasıl yapıcam bilmiyorum pskolojik destek almayı da düşündüm eşim sağolsun yardımcı oluyor ama oda çok uzun saatler çalışıyor genelde bebeğimle yalnızız nasıl yapıcan çığlık sesine tahammülüm kalmadı ağlamasın diye hopluyorum zıplıyorum oyun kurmaya çalışıyorum camdan bakıyoruz ama ağlıyor içimi dökmek istedim …