gunes716_ Güzel kaynatın sonra neyde mayalayacaksanız o kaba koyun soğumasını bekleyin. Parmağınızla bakın eğer 10′a kadar tuttuğunuzda parmağınız yanmıyorsa kendi yoğurdunuz varsa ben 2-3 kaşık koyuyorum katı yerinden sulu olunca mayalayınca sulu oluyor. Sofra bezi ile kabın etrafını kapatın ama kapak örtmeyin öyle en az 5-6 saat bekletiyorum sonra dolaba koyuyorum yine kapağını örtmüyorum sulanıyor birkaç saat öyle duruyor soğuyunca kapağını örtüyorum taş gibi oluyor