Dün sezeryan doğum yaptım geldiğinden beri bebeğimde hırıltı vardı dünden bugüne artmış yoğun bakıma aldılar bebeğimi pazartesiye kadar kalsın pazartesi konuşuruz gerisini dediler ama çok korkuyorum bebeğime nasıl davranırlar ağlayınca bakarlar mı yatırma taraftarı değildim ama yatırmazsak kötüye gidecek dediler