Merhaba anneler,oğlum 9 aylık,sosyal,göz teması,ismine bakma,babıldama,gülme,yani gelişimi normal bir bebek çok şükür.Sadece tekerlek döndürme,süpürge gibi merakları var,çok seviyor.Bir de bay bay yapar gibi durduk yere ellerini döndürüp bakıyor,keşf ediyor gibi.Bunlar normal hareketler değilmi?Bebeği böyle şeyler yapanlar oldumu?Cevaplarsanız çok sevinirim🙏🏽