Mygirlmybaby ben 3 günlüktü hastaneye kontrole götürdüm o gün bu gündür çıkıyoruz köpeğim var onu yürüyüşe götürüyoruz sahilde geziyoruz avm ye götürme taraftarı değilim ama ihtiyaçlarımız vardı onları karşılamak için 2 kere götürdüm toplu taşıma kullanmamaya çalışıyorum kapalı alanlar riskli açık hava çocuğu hasta etmez karda da 2 kere çıkardım yağmurda gezmiyoruz güneşli havalarda çocuğu uygun giydirdikten sonra bir problemle karşılaşmazsın benim bebeğim bu pazartesi 6 aylık olucak bu arada hem sanada değişik olur evde çok kalmak insana kafayı yedirtiyor